Позвънетe +35928076688 за да получите оферта!
или попълнете форма по-долу…
  • Date Format: DD slash MM slash YYYY

Kакво да правите с вещите преди преместване

Местите се в нов дом. Това е отлична възможност да прецените какво ще правите с вещите си преди преместването. Трябва да направите това преди да започнете да опаковате. Вещите имат сантиментална стойност за всеки от нас, затова решението какво да правите с тях може да се окаже трудна задача. Все пак ние ще ви помогнем да прецените кое да задържите, кое да оставите на склад и кое да продадете.

Първо и най-важно – изберете предметите преди да се преместите. Така ще имате и по-малко вещи за пренасяне.

Какво да задържите

Работили сте усилено, за да си купите повечето вещи. Ето защо не можете с лека ръка да се откажете от тях. Опитайте с въпроса колко често сте употребявали определена вещ през последната година и ако се окаже, че не сте я ползвали – тя не ви е нужна. Не сте и подозирали колко от предметите просто ви заобикаляте без да са ви нужни. Така ще дадете възможност на някой друг, който наистина има нужда от тази вещ, да я използва.

Какво да оставя на склад

Със сигурност има вещи, които рядко използвате, но не искаш да се разделите с тях. Вещите, които имат силна емоционална стойност за вас, може би трябва да отидат на склад. Мебелите – сред тях със сигурност има такива, в които сте инвестирали наистина с любов. Но новият ви дом вероятно ще бъде различен като разположение, като големина и много от старите мебели няма да имат място там. Ако са ценни, запазете ги в някакво помещение или просто се разделете с тях.

Кои вещи да продадете

Мебелите имат стойност и си струва да се продадат. Така онези, които имат нужда от тях, ще са щастливи да ги купят, а и вие ще сте доволни да изкарате добри пари от тях. Гаражната разпродажба е популярна и удобна форма за продажба на старите мебели. За да е една разпродажба успешна, трябва да привлечете вниманието на потенциалните купувачи – предимно съседи и приятели. Необходимо ви е някакво пространство – двор или гараж. Предметите не трябва да са просто разхвърляни по земята, а да са подредени и да имат етикет с цена. Ще ви трябват и двама приятели. Единият ще играе ролята на касиер и ще пази кутията със събраната сума. Другият ще се движи сред потенциалните клиенти и ще разговаря с тях.

Кое още е важно при разпродажбата – вещите които предлагате да са чисти и в добро състояние, да бъдат подредени грижливо и клиентите да се чувстват удобно докато ги разглеждат. Добре е дрехите да са на закачалки. И не по-малко важно е да предложите на своите приятели и съседи сандвичи и кафе.

В наши дни все по-често търгуваме и онлайн. Някои дрехи дори може да продадете с помощта на онлайн магазини за втора употреба. Ако сред вещите има неща, на които е трудно да определите цената, не забравяйте, че можеш и да ги подарите. По-добре намерете начин да се освободите от непотребните вещи.

КАКВО КАЗВАТ НАШИТЕ КЛИЕНТИ…
Moving Company Review

Mного Ви благодаря за съдействието, бързата реакция на нашите заявки и изключително добрата организация на работа. Вашият екип се справи блестящо и професионално с ангажиментите си, поведението им беше безупречно и се радвам, че Ви избрахме за партньор. Впечатлена съм много и от начина на работа на Павел и Виктор и уменията им да организира момчетата, така че да работят качествено, бързо и ефективно. Въпреки, че не очакваме да се местим толкова мащабно в следващите 5 години ©, ‚няма да пропусна искрено да Ви препоръчам като фирма за преместване на офис или къща на всеки, който потърси подобни услуги или да се обърна към Вас по подобен повод.

Вижте повече мнения Сийка Т от София, България