Планиране и подготовка на преместване
Алайд Ви помага през целия процес на преместването Ви на офиса в България или международно. Ние Ви съдействаме с най-добрите подкрепа за Вашите служителите си за осъществяването на цялото офис преместване.
Комуникация
Промяната на работното място е стресова за повечето хора. Затова ние сме заедно с Вас от самото начало и Ви помагаме да комуникирате промяната. Когато служителите са предварително информирани какво и кога предстои, те са удовлетворени с преместването. Отговорника по преместването от страна на Алайд контактува с определения от Вас отговорник/отговорници от страна на персонала. При по-големи компании е добре всеки отдел да има свой отговорник по преместването. Така гарантираме, че всички служители ще останат удовлетворени и Вашият бизнес ще продължи да функционира безпроблемно.
Разпределение
Специалистите на Алайд ще Ви помогнат да направите предварителен оглед на новия офис. Това е необходимо за правилното подреждане на обзавеждането и оборудването. След като чуем Вашите изисквания, отговорника по преместването ще Ви представи план и разпределение на новия офис.
Етикиране на оборудването
Отговорника по преместването ще Ви предостави екитети, с които Вашите служители да обозначат своите компютри, столове, бюра и други. Това ще помогне на екипа на Алайд да опакова, натовари и транспортира оборудването по най-удобния за Вас начин. Веднага след преместването Вашите служители ще могат да започнат отново работа. Алайд не носи отговорност за лични вещи и отговорника по преместването ще напомни на служителите Ви да се погрижат за тях сами.